Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Uczniowie klasy 3a w ramach projektu eTwinning “Tajemnice zamku Królowej Matematyki” zakończyli prace w zamkowej piwnicy i przenieśli się do królewskiej kuchni. Czekały tam na nich bardzo ciekawe zadania matematyczne o stole, garnku i produktach. Wspaniale sobie z nimi poradzili. Uczniowie p. Elżbiety Dras byli bardzo ciekawi, co znajduje się w skarbcu, więc rozszyfrowali kod do królewskiego sejfu i wykonali zadanie związane z liczeniem pieniędzy.W zamkowym skarbcu grali we wspaniałą grę "Skarbnik", która dostarczyła mnóstwo emocji i ekscytacji. Nawet nie chcieli przerwy i nie zauważyli, że grali dwie godziny lekcyjne. Zabawa była świetna! Ile liczenia, zamieniania pieniędzy, interakcji, dyskusji, różnych strategii inwestowania i poniesione konsekwencje (film - KLIK). Taką matematykę dzieci bardzo lubią.

  • kuchnia- stół
  • gra 1
  • 10 zł
  • kuchnia-gotowanie, produkty
  • kod do sejfu
  • gra1a