Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

PROJEKT EDUKACYJNY GIMNAZJALNY
Kl. II

Rok szkolny 2017 -  2018

„Ósemkowe dzieci sieci” – co robią w Internecie?

 

  1. Temat: „Ósemkowe dzieci sieci” – co robią w Internecie?
  1. Cele
  • Poznanie form spędzania czasu w Internecie przez naszych uczniów.
  • Zainteresowanie uczniów rozwojem technologii informacyjnej, nowymi możliwościami komunikowania się i dostępu do informacji.
  • Promowanie edukacyjnego serfowania po sieci.
  • Stosowanie komputera, programów użytkowych do redagowania tekstów, tworzenia prezentacji multimedialnych, graficznego opracowywania wyników badań.
  • Kształtowanie odpowiedzialności i zaangażowania, rozwijanie samodzielności myślenia.
  • Kształcenie umiejętności współdziałania w grupie.
  1. Zadania, które trzeba wykonać, by zrealizować projekt:
  • Opracować ankietę, przeprowadzić badania wśród uczniów na temat korzystania z Internetu.
  • Umieścić ankietę w Internecie i nadzorować wypełnienie jej on – line (przez wybraną grupę uczniów).
  • Zebrać i opracować wyniki badań.
  • Przygotować prezentację multimedialną ukazującą wyniki badań.
  • Przedstawienie projektu podczas Szkolnego Dnia Projektu.

 

Uczniowie biorący udział w projekcie:

  1. ………………………………………………

    klasa .....................

  2. ………………………………………………

    klasa .......................

  3. ………………………………………………

       klasa ........................

Opiekun projektu:

1. Aneta Kowalewska ……………………………..

 

 projekt edukacyjny osemkowe dzieci sieci


PROJEKT EDUKACYJNY GIMNAZJALNY
Kl. II

Rok szkolny 2017 -  2018

Upcycling – nowe życie starych rzeczy.

 

  1. Temat: Upcycling – nowe życie starych rzeczy.
  1. Cele
  • szerzenie idei upcyclingu,
  • propagowanie ekologicznego stylu życia,
  • rozwój kreatywności, pomysłowości i wrażliwości estetycznej,
  • propagowanie dobrych praktyk powtórnego wykorzystywania odpadów,
  • uwrażliwienie dzieci i młodzieży na problem zaśmiecania naszej planety oraz kształtowanie nawyków segregacji śmieci,
  • rozwój umiejętności pracy metodą projektu,
  • rozwój umiejętności wykorzystywania technologii informacyjnej.
  1. Zadania, które trzeba wykonać, by zrealizować projekt:
  • Zaprojektować i wykonać „Ósemkowe Cyberbezpieczniki” – roboty, które będą elementami dekoracji w sali komputerowej lub w pawilonie C.
  • Przygotować prezentację multimedialną, film  ukazujący poszczególne etapy pracy..
  • Przedstawienie projektu podczas Szkolnego Dnia Projektu.

 

Uczniowie biorący udział w projekcie:

  1. Kacper  Manaj -  klasa II b
  2. Przemysław Weberman  -  klasa II b
  3. Mateusz Mazurek  -  klasa II b
  4. Piotr Hawryluk - klasa II b

Opiekun projektu:

Aneta Kowalewska ……………………………..