Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Uczniowie kl. 3a podczas zajęć tabletowych przeszli do kodowania przy pomocy urządzeń mobilnych i wykonali kolejne zadanie w programie „Uczymy dzieci programować”. Pierwszy raz spotkali się z platformą internetową ozoblockly i najpierw poznali ogólne zasady poruszania się po platformie, a potem zaprogramowali Ozobota tak, aby dotarł on od startu do linii, nad którą umieszczony jest napis „grudzień”. Trasa przejazdu robota przebiegała w taki sposób, że przejeżdżał on pod nazwami miesięcy we właściwej kolejności. Na końcu trasy dodano wybrany efekt świetlny. Tworzenie swojego pierwszego programu, który następnie realizuje robot, bardzo podobało się uczniom i dało im dużo radości. Programując z wykorzystaniem Ozobota uczniowie są oswojeni z nowoczesną edukacją i w praktyczny sposób doświadczają powiązania pomiędzy teorią a praktyką.

  • 6
  • 4
  • 1
  • 5
  • 2
  • 3