Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Uczniowie klasy 3a wykonali jesienne mandale. Najpierw układali je w parku, jednak wiatr utrudniał działanie. Po powrocie do szkoły z radością tworzyli obrazy przy użyciu materiału przyrodniczego np. patyków, liści, szyszek, żołędzi, kasztanów, kamyków, jarzębiny itp. Opiekunowie międzynarodowego projektu eTwinning “Nature in Art” opracowali dla uczniów interaktywną propozycję i powstały mandale na tablicy interaktywnej. Jesienne mandale to dla podopiecznych p. Elżbiety Dras radość tworzenia. Trzecioklasiści chętnie pracowali także z mandalami w formie kolorowanki. Mandale ułatwiły koncentrację, wdrożyły dzieci do wytrwałości i konsekwencji w działaniu. To świetna okazja do rozwoju aktywności twórczej, kreatywności i samoekspresji dziecka. Metoda ta przynosi wiele korzyści dla rozwoju fizycznego i intelektualnego nie tylko dzieci.

  • mandale 4
  • mandale 1
  • mandala1
  • mandala
  • mandale na chodniku
  • mandala2
  • mandale 2
  • mandale 3