Uczniowie klasy 3a wykonali ostatnie zadania w międzynarodowym projekcie eTwinning “Haapy Kids With STEAM”. Pracowali nad projektowym akrostychem i nagrali zdanie zaproponowane przez przez wychowawczynię klasy - KLIK. Uczestniczyli w finałowym webinarze i grali w grę edukacyjną - challenge w Kahoot. Gra była dostępna przez kilka dni, więc trzecioklasiści grali podczas długiego weekendu majowego. Podejmowali wyzwania, grali po kilka razy i poprawiali swoje wyniki, gdyż w grze także czas się liczył. Gra w języku angielskim dotyczyła projektu i zdobytych wiadomości o kosmosie. Uczniowie wykonali kolejne prace do ilustrowanego słownika STEAM - KLIK. Na zakończenie projektu wypełnili ankiety ewaluacyjne, a wychowawczyni klasy przygotowała wirtualną wystawę projektową -KLIK. Był to przydatny projekt, który zwiększył zainteresowanie uczniów nauką STEAM poprzez angażujące i zabawne zajęcia.