Uczniowie klasy patronackiej biorącej udział w programie eTwinning zakończyli realizację międzynarodowego projektu „Mathematical Faces of Art”. Czerwiec był czasem podsumowań oraz twórczych działań. Uczniowie wykonali ostatnią pracę plastyczną – tym razem dowolną, inspirowaną kolorami ciepłymi lub zimnymi.
Rozwiązali również zadania ze słownika projektowego oraz współtworzyli drugi słownik, w którym nagrali poznane w trakcie projektu słowa w języku polskim i angielskim. Dzięki temu poznali także ich odpowiedniki w językach partnerów i utrwalili wymowę oraz pisownię w języku angielskim.
W trakcie zajęć uczniowie obejrzeli film prezentujący najciekawsze momenty projektu, wyłonione wspólnie przez partnerów z różnych krajów. Film można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/3jgCMG9Enks?si=be3OQwjn82qNBCQZ. Następnie sprawdzili swoją wiedzę, biorąc udział w interaktywnej grze przygotowanej na platformie Nearpod. Zwieńczeniem zajęć było wypełnienie ankiet ewaluacyjnych, które pozwoliły uczniom podsumować zdobyte doświadczenia i podzielić się refleksjami. Projekt dostarczył im wielu inspiracji, rozwinął kompetencje językowe, matematyczne oraz artystyczne i był doskonałą okazją do współpracy w międzynarodowym zespole.
Z radością informujemy, że w związku z dużym entuzjazmem uczniów oraz bardzo pozytywnym odbiorem zajęć, planowane jest utworzenie kolejnej klasy patronackiej programu eTwinning w nadchodzącym roku szkolnym. To ogromna satysfakcja widzieć, że taka forma nauki angażuje uczniów i przynosi wymierne efekty edukacyjne.