Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Uczniowie klasy patronackiej biorącej udział w programie eTwinning zakończyli realizację międzynarodowego projektu „Mathematical Faces of Art”. Czerwiec był czasem podsumowań oraz twórczych działań. Uczniowie wykonali ostatnią pracę plastyczną – tym razem dowolną, inspirowaną kolorami ciepłymi lub zimnymi.

Rozwiązali również zadania ze słownika projektowego oraz współtworzyli drugi słownik, w którym nagrali poznane w trakcie projektu słowa w języku polskim i angielskim. Dzięki temu poznali także ich odpowiedniki w językach partnerów i utrwalili wymowę oraz pisownię w języku angielskim.

W trakcie zajęć uczniowie obejrzeli film prezentujący najciekawsze momenty projektu, wyłonione wspólnie przez partnerów z różnych krajów. Film można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/3jgCMG9Enks?si=be3OQwjn82qNBCQZ. Następnie sprawdzili swoją wiedzę, biorąc udział w interaktywnej grze przygotowanej na platformie Nearpod. Zwieńczeniem zajęć było wypełnienie ankiet ewaluacyjnych, które pozwoliły uczniom podsumować zdobyte doświadczenia i podzielić się refleksjami. Projekt dostarczył im wielu inspiracji, rozwinął kompetencje językowe, matematyczne oraz artystyczne i był doskonałą okazją do współpracy w międzynarodowym zespole.

Z radością informujemy, że w związku z dużym entuzjazmem uczniów oraz bardzo pozytywnym odbiorem zajęć, planowane jest utworzenie kolejnej klasy patronackiej programu eTwinning w nadchodzącym roku szkolnym. To ogromna satysfakcja widzieć, że taka forma nauki angażuje uczniów i przynosi wymierne efekty edukacyjne.

  • Photo2
  • Photo5
  • Photo1
  • Photo6
  • Photo3
  • Photo4