Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Robot Ozobot w naturalny sposób łączy się z rysowaniem, malowaniem, rozwijaniem umiejętności grafomotorycznych i artystycznych. Uczniowie kl. 1a wykorzystali go do zakodowania wymarzonych tras, które przybierały różne kształty, zgodnie z wyobraźnią i kreatywnością. Ile głów, tyle pomysłów. Dzieci przy pomocy kolorowych rysunków, flamastrów i Ozobota przeniosły się w wiele różnych miejsc np. do lasu, nad wodę, na pole, na basen, do kawiarni, a mały robocik fascynował wszystkich. Pierwszoklasiści wykorzystali również matę do kodowania i z wielkim zaangażowaniem zamienili kolorowe kubki w obrazy. Skorzystali też z wirtualnej maty i na podstawie wydrukowanych rysunków z połową wzorów odwzorowali je i dołożyli symetryczne części obrazków. Ambitnie podjęli próbę rozpisania koordynatów do ułożonych obrazków, ale sprawiło im to trudność. Podczas zajęć wszyscy świetnie się bawili i uczyli.