Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Uczniowie klasy 2a realizując międzynarodowy projekt eTwinning „Bee happy” regularnie podejmują różne działania związane z pszczołami. Łączą naukę z zabawą. Ostatnio obejrzeli bajkę, układali interaktywne puzzle, kodowali, rozwiązywali różne łamigłówki, wykreślanki i inne zadania zaproponowane przez partnerów. Z własnej inicjatywy tworzyli pszczoły w aplikacji Blockstar Planet. Jeszcze przed zdalnym nauczaniem prezentowali swoje umiejętności w Minecraft, który łączy siły z WWF i wprowadził do swojego ekosystemu bardzo ważne stworzenia, a są nimi oczywiście nieocenione pszczoły. Drugoklasiści wraz z tymi niezwykle pożytecznymi owadami przenieśli się do wirtualnej pszczelej krainy, w której zagościły także m.in. ule, gniazda, plastry miodu, butelki z miodem KLIK. Dzięki Minecraftowi dzieci przyswoiły wartości edukacyjne w ciekawy sposób i pamiętają, że jak nie będzie pszczół, nie będzie też nas. Opiekunem anglojęzycznego projektu eTwinning jest p. Elżbieta Dras.

  • 1_4
  • 3
  • bajka
  • 2_1
  • wykreślanka
  • apka
  • puzzle
  • 1_3
  • 2_2
  • 4_2