Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

tablety 01

W klasie 1a na zajęciach realizowanych w oparciu o autorski program matematyczno-informatyczny trenowaliśmy małą motorykę ćwicząc precyzyjność w tworzeniu tras dla robota. Pracowaliśmy także na tabletach w nowej dla nas aplikacji Scratch Jr. Aplikacja ta w przystępny sposób uczy tworzyć proste gry i programować interakcje. Scratch Jr. nie wymaga pisania kodu, ponieważ aplikacja wykorzystuje proste „klocki” (bloki) imitujące fragmenty kodu, które należy przypisać do danej postaci z bajki i ułożyć w określonej kolejności. Zabawa ze Scratch Jr oswaja z tematyką projektowania i programowania aplikacji i gier mobilnych, pozwala zrozumieć, czym jest programowanie obiektowe, a także rozwija kreatywność i logiczne myślenie. Naszym pierwszakom programowanie bardzo się podobało i z niecierpliwością czekają już na kolejne zajęcia.
Zajęcia z programowania i kodowania w klasie 1a prowadzi p. Wioletta Mazur.

  • tablety_03
  • tablety_04
  • tablety_05
  • tablety_06
  • tablety_02
  • tablety_01