Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Lubelski Kurator Oświaty organizuje w roku szkolnym 2021/2022 we współpracy z LSCDN konkursy przedmiotowe dla uczniów szkół podstawowych. Szczegóły organizacyjne zostały opisane w Regulaminie konkursów przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych województwa lubelskiego i innych dokumentach zamieszczonych poniżej.

REGULAMIN konkursów przedmiotowych Lubelskiego Kuratora Oświaty w r. szk. 2021/2022
TERMINARZ eliminacji konkursów przedmiotowych
ZAKRESY WYMAGAŃ na poszczególnych etapach konkursów
ZARZĄDZENIE Lubelskiego Kuratora Oświaty w sprawie organizacji konkursów przedmiotowych

W Szkole Podstawowej nr 8 w Chełmie I etap konkursów przedmiotowych odbędzie się w dniach 19 października 2021 r. - 4 listopada 2021 r., zgodnie z terminami zawartymi w poniższym harmonogramie.

HARMONOGRAM eliminacji szkolnych konkursów dla uczniów SP nr 8

Zachęcamy uczniów klas IV-VIII do udziału w konkursach!

 

Szanowni Państwo!

Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie uprzejmie informuje, że w bieżącym roku szkolnym proponuje dobrowolną składkę na fundusz Rady Rodziców w wysokości 60 zł i jednocześnie ogłasza kolejną edycję konkursu: 

konkurs rr

 NAGRODA - refundacja składek w wysokości nawet do 30% wpłaconej kwoty!!!

Pieniądze te można wykorzystać wedle uznania wychowawcy, rodziców i uczniów danej klasy na wspólne przedsięwzięcia. Ich rozliczenie nastąpi do końca roku szkolnego 2021/2022 na podstawie rachunków dotyczących poniesionych wydatków. Udział poszczególnych klas w konkursie jest dobrowolny, ale na pewno warto!

Każda klasa otrzyma nagrodę pieniężną, jeżeli spełni poniższe warunki:

  1. Wychowawca klasy w terminie do 31.10.2021 r., dostarczy do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 8 informację zbiorczą za całą klasę o wysokości rocznych składek zadeklarowanych przez rodziców na fundusz Rady Rodziców.
  2. do 30 listopada 2021 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 30% sumy wniesionych składek.
  3. do 31 grudnia 2021 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 20% sumy wniesionych składek.
  4. do 31 stycznia 2022 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 10% sumy wniesionych składek.
  5. Decyduje data wpłaty w sekretariacie Szkoły lub na konto bankowe.

Mamy nadzieję, że Nasza propozycja umożliwi Państwu właściwe wykorzystanie środków funduszu Rady Rodziców na bezpośrednie potrzeby klasy.

Wpłat można dokonywać w sekretariacie Szkoły, bądź na konto Rady Rodziców. Przy czym dokonując wpłaty na rachunek bankowy, należy dokładnie podać imię i nazwisko ucznia oraz klasę, aby dana wpłata mogła być właściwie przypisana. Dane niezbędne do wpłaty:

 

Rada Rodziców SP nr 8 w Chełmie

ul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm

Numer rachunku bankowego w Banku Pekao S.A.:

88 1240 2223 1111 0010 9958 7795

z dopiskiem:

Konkurs RR

 

image

Szanowni Rodzice,
serdecznie zapraszamy Państwa dzieci na bezpłatne zajęcia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej.
Wszystkich chętnych prosimy o dostarczenie do sekretariatu szkoły zaświadczenia od lekarza o potrzebie takich zajęć.

 

Ministerstwo Edukacji i Nauki przygotowało pakiet informacyjny na temat organizacji szczepień w szkołach. Na wiele pytań i wątpliwości związanych ze szczepieniami nastolatków odpowiada list Ministra Zdrowia do dyrektorów, nauczycieli i rodziców w sprawie szczepień uczniów w wieku 12-15 lat.

Wśród materiałów informacyjnych dotyczących szczepień uczniów znajdują się:
-rekomendacje dla rodziców,
-deklaracja na szczepienia,
-kwestionariusz wstępnego wywiadu przesiewowego przed szczepieniem osoby niepełnoletniej przeciw COVID-19,
-informacje nt. szczepienia uczniów w wieku 12-18 lat,
-list Ministra Zdrowia w sprawie szczepień nastolatków.

Ważne informacje znajdują się również na stronach internetowych:
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/organizacja-szczepien--informacja-dla-dyrektorow-szkol-i-placowek
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/bezpieczny-powrot-do-szkoly.

Załączniki:
1. Szczepienia uczniów w wieku 12-18 lat – rekomendacje dla rodziców – plakat informacyjny
2Deklaracja na szczepienia
3Kwestionariusz wstępnego wywiadu przesiewowego przed szczepieniem osoby niepełnoletniej przeciw COVID-19
4Szczepienia uczniów w wieku 12-18 lat – informacje dla szkół i placówek – plakat informacyjny
5List Ministra Zdrowia do dyrektorów szkół, nauczycieli, rodziców w sprawie szczepień nastolatków
6. Klauzula informacyjna. Organizacja szczepień w szkole.pdf
7. Zgoda na przetwarzanie danych. Szczepienia ochronne.odt
8. Zgoda na przetwarzanie danych. Szczepienia ochronne.pdf

 

Od 6 września br. działa całodobowa, bezpłatna, ogólnopolska infolinia dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów. Pod numerem telefonu 800 800 605 dzieci i młodzież, ale także rodzice oraz nauczyciele będą mogli uzyskać profesjonalną pomoc doświadczonych psychologów, pedagogów i prawników.

Aby skorzystać z pomocy, wystarczy zadzwonić na infolinię, gdzie profesjonalni konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, a także doradzą, jak postąpić w danej sytuacji. Rozmówcy nie muszą się przedstawiać, mają zapewnioną dyskrecję i anonimowość.

Zachęcamy także do skorzystania z kontaktu mailowego Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

infoliniainfoliniadlaszkol wsparciepsychologiczne

 

Szanowni Rodzice i Wychowawcy!

Mając na względzie troskę o bezpieczeństwo dzieci i młodzieży podczas drogi do i ze szkoły, w szkole, w domu, jak również w czasie wolnym, w tym prawidłowe korzystanie z dostępnych środków transportu oraz podnoszenie świadomości w zakresie obowiązujących przepisów ruchu drogowego, zachęcamy Państwa do zapoznania się z prezentowanymi materiałami.

Na prośbę Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie informujemy, że na stronie www.policja.pl zostały zamieszczone materiały informacyjno-edukacyjne dotyczące znowelizowanych przepisów ruchu drogowego w zakresie korzystania z hulajnóg elektrycznych, urządzeń transportu osobistego i urządzeń wspomagających ruch, które weszły w życie z dniem 20 maja 2021 r. na mocy ustawy z dnia 30 marca 2021 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 720).
W przygotowanych materiałach znajduje się m.in. tabela opracowana przez Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, która będzie pomocna dla nowo zdefiniowanych użytkowników, linki do stron oraz film Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie pn. "Zasady korzystania z hulajnóg elektrycznych, urządzeń transportu osobistego, urządzeń wspomagających ruch".

Ponadto z dniem 1 czerwca br. zmianie uległy poszczególne przepisy dotyczące kierowców i osób pieszych. Stosowna informacja została zamieszczona na stronie: www.lubelska.policja.gov.pl. Nowe regulacje prawne w tym zakresie mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa pieszych przekraczających jezdnię, ujednolicenie dopuszczalnych prędkości pojazdów na obszarze zabudowanym niezależnie od pory dnia, a także wprowadzenie minimalnego odstępu od poprzedzającego pojazdu podczas jazdy autostradą lub drogą ekspresową.

Linki do stron:
https://www.policja.pl/pol/aktualnosci/203295,Zasady-korzystania-z-hulajnog-elektrycznych-urzadzen-transportu-osobistego-urzad.html
https://lubelska.policja.gov.pl/lub/aktualnosci/115033,Zmiany-w-przepisach-ruchu-drogowego-od-1-czerwca-2021-r.html
Źródło:www.policja.plwww.lubelska.policja.gov.pl.

 

SzczepimySię

Szanowni Państwo,

Przed nami wakacje i związane z nimi wyjazdy, wycieczki, kolonie i obozy. To ostatni moment, by je zaplanować i spędzić w bezpieczny sposób.

Aby skorzystać z szerokiej oferty turystycznej, a także uniknąć kwarantanny związanej z powrotem z zagranicznych wyjazdów (podstawa prawna: ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii) - zaszczep się w wakacje!

Przyjęcie szczepionki i uzyskanie Certyfikatu Szczepień przed wakacyjnym wyjazdem pozwoli nam w pełni skorzystać z zaplanowanego urlopu i uniknąć przykrych niespodzianek. Co ważne, uprawnienia wynikające z posiadania Certyfikatu uzyskuje się na terenie Polski po 14 dniach od przyjęcia drugiej dawki szczepienia.

Na terenie naszego Miasta szczepienia realizowane są w punktach:
- Punkt Szczepień Powszechnych prowadzony przez Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie w Hali MOSiR, ul. Graniczna 2a, nr tel.505 626 371, 571 870 865
- Poradnia Stomatologiczna Smile Institute w Chełmie, Chełm, al. Aleja Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 11, nr tel. 663 895 347
- Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, Punkt szczepień, Chełm, ul. Szpitalna 53B, nr tel. (82) 562 32 11
- Przychodnia „Centrum” Punkt szczepień, Chełm, ul. Szpitalna 47, nr tel. 661 666 371
- NZOZ „SURMED" Przychodnia Lekarzy Rodzinnych, Renata Kot- Surma, Mirosława Starczewska, Punkt szczepień, Chełm, Aleja Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 41 C, nr tel. (82) 562 04 00
- PROF-MED Sp. z o.o. Poradnia (gabinet) pielęgniarki podstawowej opieki zdrowotnej, Chełm, ul. Trubakowska 4, nr tel. 605 524 046
- Centrum Medyczne „MARMED”, Chełm ul. Obłońska 9, tel. 563 90 74

Zapisu na  szczepienia można dokonać za pośrednictwem SMS-a o treści SzczepimySie wysłanego na numer 880 333 333, serwisu internetowego www.pacjent.gov.pl, a także poprzez bezpośredni kontakt z punktem szczepień. Zarejestrować można się również za pomocą całodobowej i bezpłatnej infolinii pod numerem 989.