Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Uczniowie kl. 1a rozpoczęli działania w ramach projektu eTwinning „Zagrajmy w kropki, czyli Dot Day 19”. Obejrzeli film i poznali historię Vashti. Ustalili kolejność wydarzeń i stwierdzili, że potrzebują mieć koło siebie kogoś, kto im powie, że mogą wszystko, że ich namalowane kropki są piękne, że warto doskonalić umiejętności. Pierwszoklasiści zafascynowani kropką i tablicą interaktywną wybrali kilka ćwiczeń interaktywnych z kropką w roli głównej. Rozwiązali krzyżówkę, poznali powiedzonka z kropką i świetnie poradzili sobie z memory. Wykonali odręczne rysunki, a sztuczna inteligencja rozpoznawała, co powstawało z kropki. Kodowali według wzoru. Liczyli wiersze, kolumny, kropki, zwracali uwagę na kolory i powstały różne obrazki.
Od maleńkiej kropki zaczyna się najpiękniejsza przygoda – odkrywanie siebie i swoich talentów. Vashti inspiruje do działania i otwiera nam oczy na siłę słów, gestów i uśmiechu.

  • kodowanie wg wzoru 2
  • memory
  • interaktywnie
  • kodowanie wg wzoru 3
  • sztuczna inteligencja
  • powiedzonka
  • film
  • kodowanie wg wzoru 1
  • co powstaje
  • krzyżówka
  • film1
  • kolejność