Uczniowie kl. 2a zrealizowali kolejne zadania w ramach wyzwania Cała Polska Programuje. Pod kierunkiem wychowawczyni p. Elżbiety Dras stworzyli zaprogramowany zespół muzyczny. Zamiast nut wykorzystane zostały symbole graficzne, a zamiast instrumentów - kubeczki. Drugoklasiści zaprogramowali swoje kody muzyczne i grali na kubeczkach. Trenowali w ławkach i na podłodze. Nie jest to taka prosta sprawa, ale udało się https://youtu.be/O85mUnkMYgw. Wynalazki Leonarda da Vinci uczniowie poznali przy pomocy puzzli AR i aplikacji Puzzle AR. Następnie przemienili się w wielkich wizjonerów, projektantów oraz wykonawców swojego projektu. Z kartonów, naklejek, kreatywnych drucików, butelek i innych materiałów plastycznych wykonali samodzielnie, w parach lub w większych grupach swoje ciekawe projekty, szukając kompromisów i optymalnych rozwiązań. Uczniowie kl. 2a już drugi rok realizują innowację pedagogiczną „Zaprogramowani na przygodę” i takie zajęcia bardzo lubią.