Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

„Nauka pisania programów to gimnastyka dla mózgu. Pozwala wypracować umiejętność efektywnego myślenia o rzeczach niezwiązanych z informatyką” – Bill Gates.
Komputery to już dziś nieodłączny element zabawy, rozrywki i nauki. Nauka programowania dla dzieci to opcja, która może je zaciekawić, ale przede wszystkim pokazać, że komputery służą również do wielu innych rzeczy niż dobrze dzieciom znane granie w gry komputerowe czy internetowe. W czasie prowadzonych zajęć dla uczniów kl. I b i kl. II a szkoły podstawowej p. Katarzyna Kalita, nauczyciel bibliotekarz Biblioteki Pedagogicznej w Chełmie, prezentowała podstawy programowania dla dzieci w bardzo przyswajalny dla nich sposób. Pod jej kierunkiem uczniowie zdobywali umiejętności dostosowane do swojego wieku i przekonali się że, nauka programowania nie jest niczym strasznym. Tak naprawdę to nauka logicznego myślenia i planowania. Tajniki tworzenia gier, animacji i grafiki to dla nich świat wielu możliwości, które z pewnością chętnie będą odkrywać. Poprzez programowanie w grupach i tworzenie wspólnych projektów, dzieci uczyły się  jak wykorzystywać wspólny potencjał, brać odpowiedzialność za pracę zespołową i dzielić się tak sukcesami jak i porażkami. Warsztaty zorganizowały p. Elżbieta Kaczyńska, p. Wioletta Lewczuk i p. Marianna Niemczuk. Bardzo dziękujemy pani Katarzynie za ciekawe zajęcia.

  • 2017-03-13 08_Fotor10
  • 2017-03-13 08_Fotor14
  • 2017-03-13 08_Fotor9
  • 2017-03-13 08_Fotor12
  • 2017-03-13 08_Fotor13
  • 2017-03-13 09_Fotor26
  • 2017-03-13 09_Fotor17
  • 2017-03-13 08_Fotor6
  • 2017-03-13 09_Fotor20
  • 2017-03-13 09_Fotor22
  • 2017-03-13 08_Fotor2
  • 2017-03-13 09_Fotor18
  • 2017-03-13 08_Fotor7
  • 2017-03-13 08_Fotor5
  • 2017-03-13 09_Fotor21
  • 2017-03-13 09_Fotor25
  • 2017-03-13 08_Fotor8
  • 2017-03-13 08_Fotor1
  • 2017-03-13 09_Fotor19
  • 2017-03-13 09_Fotor23
  • 2017-03-13 08_Fotor