Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Uczniowie klasy 2a znają rudego kota Scratcha oraz jego młodszego brata - Scratcha Juniora, który zachęca dzieci do wspólnej zabawy w kodowanie. Podczas kształcenia na odległość poznali nowe możliwości drzemiące w tym języku i tworzyli proste animacje. Układali z kolorowych bloczków kody i świetnie się bawili. Rysowanie nowych duszków, nagrywanie swojego głosu i wprawianie bohaterów w ruch to ich ulubione zajęcia. Drugoklasiści wspaniale współpracują zdalnie, komunikują się, prezentują swoje prace i pomagają sobie podczas zajęć online. Zainspirowani przez wychowawczynię p. Elżbietę Dras skupili się głównie na wykonaniu animacji pt. „Kasztanki” – kolejnego zadania w ramach międzynarodowego projektu eTwinning „Encoded for fun”.