Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Uczniowie klasy 3a uczestniczą w trzech matematycznych projektach eTwinning (MATH WITH FUN AND GAMES, Tajemnice zamku Królowej Matematyki, NO PROBLEM), gdyż pracują w oparciu o program własny wychowawczyni klasy “Tropiciele matematyki”. Realizują także innowację pedagogiczną “Zaprogramowani na przygodę” i z tego względu podejmują wraz z partnerami działania dotyczące kodowania. Mogą pochwalić się kolejnymi certyfikatami. W edukacji matematycznej wykorzystują aplikacje mobilne i narzędzia Web2. Nauczyciele przygotowują uczniom ciekawe zadania, np. Lustrzane odbicie. Korzystając z kształtów w przyborniku Jamboard trzecioklasiści podjęli wyzwanie opracowane przez Świetliczaków ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Koszalinie i zaproponowali kolegom swoje zadanie. Z ogromnym zaciekawieniem obserwowali na tablicy interaktywnej poczynania rówieśników z Koźmina Wielkopolskiego Była to bardzo ciekawa współpraca w parach. Projekty sprawiają uczniom wiele satysfakcji i radości również dzięki spotkaniom online z partnerami. 29 września odbyło się międzynarodowe spotkanie uczniów, a 25 października - nauczycieli. 19 października spotkali się nauczyciele pracujący nad polskim projektem. Dzięki eTwinningowi p. Elżbieta Dras otworzyła swoją klasę na świat, aby uczniowie mogli poznawać go w nowoczesny, ciekawy i bezpieczny sposób.

  • wordwall
  • zadane
  • certyfikat codeweek no problem
  • certyfikat math
  • learningapps
  • geog_2
  • kodowanie1
  • geog_tabliczka mnoż
  • geog_działania
  • kodowanie
  • webinar 25.10.2021
  • spotkanie u
  • znak =
  • kodowanie2
  • spotkanie 19.10
  • wykonane
  • 2
  • rej_1
  • geog_działania_1
  • geog_wielokrotności
  • 1